عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 28
نویسنده : admin

 

امروزه درب شیشه ای اتوماتیک به طور معمول در ساختمان های اداری و تجاری بخصوص در بانک ، فروشگاه وبیمارستان ها مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و همینطور برای جداکردن قسمت های داخلی یک مکان  بسیار مناسب بوده و نمای بسیار خاص و زیبایی به ساختمان شما خواهد داد. از مزایای درب شیشه ای اتوماتیک  می توان به جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی به ویژه ساختمان های کاری که رفت آمد در آن زیاد است اشاره کرد. پس باعث می شوند که مصرف انرژی تا حدی کاهش یابد و همینطور سرعت تردد را افزایش می دهند.  پس با به کارگیری این نوع درب ها  می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل کرده و محدودیت دسترسی ایجاد کنیم.


تاریخ : سه شنبه 25 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

معمولا سر یک فرد ۱۰۰ تا ۱۵۰هزار تار مو دارد و ریختن بیش از ۱۰۰ تار مو در طول روز غیر طبیعی است. در عین حال رویت چند تار مو در شانه و بالش و... کاملا طبیعی است. ریزش مو زمانی نگران کننده است که موی سر کم پشت و نازک شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ پ
۱۰ علت مهم ریزش مویک متخصص پوست و مو ضمن توضیحاتی درباره انواع ریزش مو و علل آن، گقت: ریزش ۷۰ تا ۱۰۰ تار مو در طول روز طبیعی است و با استفاده از یک شامپو با PH مناسب و رژیم غذایی مناسب می‌توان از ریزش مو جلو گیری کرد.

 


تاریخ : سه شنبه 25 تير 1398
بازدید : 32
نویسنده : admin
 

 

 

 

طالع بینی چیست؟

طالع بینی، به معنای ارزیابی و تحقیق وضعیت قرار گیری ستاره ها، ماه و خورشید در لحظه تولد هر انسانیست، که به دلیل انواع گرایش ها و دافعه های بین منظومه شمسی در ان لحظه، باعث شکل گیری شخصیت آن فرد می شود. که با دانش ستاره شناسی و آگاهی از قرارگیری و موضع ستارگان و خورشید و قمر، می توان خصوصیات کلی و حتی جزئی فرد را، تا حدود بسیا زیادی، پیش بینی کرد. خصوصیاتی که تا پایان عمر فرد ماندگار هستند. 


تاریخ : دو شنبه 24 تير 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

چه موهای بلند و حالت دار داشته باشیم، و چه موهای کوتاه و لخت، زمانی که موی ما ظاهر و احساس زیبایی داشته باشد ما هم همین احساس را خواهیم داشت. ولی در حالی که اکثر ما، روزانه به طور طبیعی ۱۵۰ تار مو از دست می دهیم، ریزش مو برای بسیاری از خانم ‏ها می تواند نگران کننده باشد. اگر می خواهید بدون دردسر روش های مختلف درمانی ریزش مو، از گیسوان خود محافظت کنید، راهنمایی‏ ها و نکته‏ های ما را در مورد ریزش مو بخوانید و موهایتان را سرزنده نگه دارید.َ

1
موها را قوی نگه دارید
موهای زیبا قوی هستند. با کمک شامپو و نرم کننده‏ای مانند Hair Fall Rescue داو از شکنندگی و ریزش موهای خود جلوگیری کنید. این محصولات، تارهای موی آسیب‏ دیده را قوی ساخته و احساس نرمی به آنها می‏ بخشد.
2

 


تاریخ : دو شنبه 24 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.


تاریخ : دو شنبه 24 تير 1398
بازدید : 15
نویسنده : admin

ریزش مو در کودکان
ریزش مو در کودکان برای کسانی که برای اولین بار با آن برخورد می کنند شاید باورش کمی سخت باشد. ریزش مو در کودکان بیشتر به وضعیت جسمانی آن ها مربوط می شود، برای جلوگیری از ریزش موی کودکان این موارد باید به موقع تشخیص داده شده و در اسرع وقت درمان شود. ریزش مو در کودکان مانند بزرگسالان به صورت روزانه نیست، یعنی همانطور که می دانید و در مقاله ریزش مو توضیح داده شد، موی بزرگسالان به صورت طبیعی به تعداد 50 تا 100 عدد در روز ریزش دارند، اما در کودکان این طور نیست. واقعیت این است که ریزش موی روزانه از سنین کمی بزرگتر از کودکان شروع می شود. اکثر نوزادان با سری کاملا بدون مو و صاف و براق به دنیا می آیند

 


تاریخ : دو شنبه 24 تير 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.


تاریخ : یک شنبه 23 تير 1398
بازدید : 11
نویسنده : admin

کچل شدن و ریز مو به صورت سکه ای در سر یکی از بدترین نوع ریزش مور در افراد است. این بیماری گاهی به ناخن و پوست بدن هم سرایت می کند.

به گزارش میزان، ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی، یک بیماری شایع با علت ناشناخته است که مشخصه آن وجود لکه‌های طاسی پراکنده، دارای مرز مشخص، بدون جوشگاه و معمولاً به شکل نامنظم بر روی پوست سر، ابروها و قسمت ریش‌دار صورت آقایان می‌باشد.

 


تاریخ : یک شنبه 23 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

 

امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .


تاریخ : پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 8
نویسنده : admin

ریزش مو چیز عجیب‌و‌غریبی نیست. ریزش تعدادی مو بعد از حمام، سشوار کردن یا موقع شانه‌ زدن اشکالی ندارد و کاملا هم طبیعی است. دکتر فرانچسکا فاسکو (Francesca Fusco)، متخصص مو می‌گوید: «هر انسان به‌طور میانگین روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهد. مو چرخه‌ی طبیعی خود را طی می‌کند و تار موی جدید جایگزین می‌شود.» ولی دلیل ریزش مو همیشه این نیست، ریزش موها ممکن است نشان‌دهنده‌ی یک مشکل پزشکی باشد که به معاینه و احتمالا درمان احتیاج دارد

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com