عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
بازدید : 70
نویسنده : admin

یکسره کار کردن چیلر یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر یک از این دستگاه ها پیش آید. منظور از یکسره کار کردن، عدم اتوماتیک دستگاه است و می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد. توجه داشته باشید که دستگاه های چیلر به دو نوع تراکمی و جذبی دسته بندی می شوند که ساختار هر دو نوع با یکدیگر متفاوت بوده و برای تعمیرات آن نیز باید عیب یابی دستگاه را به صورت درست انجام دهید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل نوشته ایم.


تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
بازدید : 22
نویسنده : admin

هر وقت بچه ها برای بازی از خانه بیرون می روند والدین احساس می کنند باید امنیت آن ها را حفظ کنند بنابراین دائما این جمله را تکرار می کنند: "مراقب باش”. والدین با گفتن این جمله می خواهند در کودک حس احتیاط ایجاد کنند تا به او آسیبی نرسد.


تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
بازدید : 25
نویسنده : admin

تاثیر هضم بر کاهش وزن بسیار مهم است. همانطور که چندین بار گفته شد، زمان هضم غذا به چیزی که میخوریم بستگی دارد. البته زمان دقیق هضم غذا بستگی به سلامت جسمی، سوخت و ساز بدن، سن و حتی جنسیت فرد دارد.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com