عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

در این مقاله میخواهیم به شما توضیحاتی راجع به شامپو بدون سولفات و تعداد 11 شامپوی بدون سولفات را معرفی کنیم.

سولفات موجود در شامپو های صنعتی را به اختصار SLS نیز میگویند . از سولفات برای ایجاد کف و حباب استفاده میشود .

در بسیاری از شوینده های صنعتی همانند صابون ، شامپو ، مایع دستشویی و … از سولفات استفاده میشود .

سولفات به دلیل ارزانی و ایجاد کف مناسب در این شوینده ها استفاده میگردد .

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 60
نویسنده : admin

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 50
نویسنده : admin

چند کاربرد جالب شامپوهای تاریخ مصرف گذشته که پیشنهاد می کنیم بدانید
اگر شامپو یا نرم کننده مویی دارید که تاریخ مصرفش گذشته یا از آن رضایت نداشته اید، به جای دور انداختنش می توانید از آن استفاده های دیگری کنید. همراه ما باشید تا با کاربردهای جالب شامپو آشنا شوید.شامپو

28 کاربرد جالب شامپوهای تاریخ مصرف گذشته در خانه داری
پاک کردن چرم
کت چرم، کیف یا کاناپه چرم دارید و واکس مخصوص برق انداختن و پاک کردن آن را تمام کرده اید؟! اصلا نگران نباشید، چون نیازی هم به آن نیست. کمی شامپو بچه یا حتی شامپوی معمولی روی یک پارچه بریزید و روی چرم بکشید. چرم شما تمیز و براق می شود.

برق انداختن شیرآلات
بعد از هر بار حمام لیف شامپویی خود را به شیرآلات بکشید و آب بکشید. این کار باعث تمیزی و درخشندگی شیر می شود.

پاک کردن سطوح
برای پاک کردن سطوح توالت و حمام الزاما نیاز به کف شوی ندارید. می توانید از شامپو که با کمی بی کربنات سود مخلوط شده نیز برای پاک کردن دستشویی استفاده کنید.

شستن بدن
اگر شامپویی که خریده اید با موهای شما سازگار نیست و به کاهش چربی سر کمک نمی کند یا باعث ریزش مو شده از آن برای شستشوی بدن استفاده کنید.

شستشوی لباس های زیر یا حساس
برای شستشوی لباس ها با بافت و جنس خاص یا لباس های زیر دنبال شوینده های ملایم نباشید. شامپو بهترین شوینده در دسترس است که نه تن ها آسیبی به بافت پارچه نمی رساند بلکه آن را ملایم و لطیف خواهد کرد.

 منبع:namnak.


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 60
نویسنده : admin

پکیچ دستگاهی است که به جای موتورخانه های قدیمی استفاده می شوند و آب گرم مورد نیاز منزل و سیستم گرمایش منزل را تامین می کند .از مزایای این دستگاه، ایمنی بالا و اشغال فضای کم و همچنین مصرف بهینه سوخت ،می توان نام برد.


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

آکاایران: معرفی بهترین شامپو نرم کننده مو موجود در بازار ایران , توصیه های مهم برای داشتن موی نرم و لطیف , نرم کردن مو در خانه با مواد طبیعی و سالم
اصولا زمانی که شما می خواهید موهایتان را نرم و مرتب کنید و از گره خوردن آن جلوگیری کنید و یک حالت پف دار زیبا به آن بدهید سراغ انواع نرم کننده هایی که توانایی انجام همه این کارها را به صورت همزمان دارند می روید.این نرم کننده ها علاوه بر انجام کارهای گفته شده باعث درخشندگی و زیبایی و همچنین مقاومت بیشتر موها می شوند
نرم کننده چیست

آکاایران: معرفی بهترین نرم کننده مو + راز لطیف کردن انواع موها

همچنین بخوانید :
بهترین روش خشک کردن موها
در حالت عادی موها دارای بار منفی هستند که به هم میچسبند و بدحالت می شوند لذا نرم کننده ها را توسط ماده هایی می سازند که در ساختارشان بار مثبت دارند و باعث خنثی شدن بار موها می شوند و در نتیجه موها صاف و درخشنده و حالت پذیر تر می شود که برای شانه زدن و حالت دادن آن نیازی نیست موها را مرطوب کنید یا از مواد اضافی استفاده کنید.

پس از استفاده از این نرم کننده ها موهایتان دچار گره خوردگی نمی شوند.در صورتی که موهایی زبر ، فر و یا آسیب دیده دارید که پس از حمام رفتن به سختی حالت می گیرد و حالتی وز به خود می گیرد لازم است که از از نرم کننده ای مناسب استفاده کنید
چگونه از نرم کننده ها استفاده کنیم

برای استفاده از این نرم کننده ها ابتدا موهایتان را با شامپو مناسب حالت موهایتان شستشو دهید و به خوبی و با حوصله آن را آبکشی کنید تا در هیچ قسمتی از ساقه و انتهای موها اثری از شامپو باقی نماند سپس حدود نصف قاشق غذاخوری از نرم کننده را کف دستتان بریزید و کف هر دو دستتان را کاملا به آن آغشته کنید و سعی کنید تمام قسمت های موهایتان را نرم کننده بمالید و به مدت حدود دو دقیقه آن را کاملا ماساژ دهید و پس از آن با آب کاملا شستشو دهید .

منبع:.akaup


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 38
نویسنده : admin

 کولر آبی وسیله ایست که با تبخیر آب، هوای اطراف را خنک می کند. این نوع کولرها در ایران بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل گاهی از آن ها با عنوان کولر ایرانی یاد می شود.

اجزا مکانیکی کولر های آبی شامل


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

اشتباهات رایج در انتخاب نرم کننده های مو:هر نوع مویی نیازمند توجه مخصوص است. برای جلوه بهتر مو باید روش نگهداری درست آن را به کار گرفت و این به معنای انتخاب نرم‌کننده و شامپویی است که برای موهای ما ساخته شده‌اند. استفاده از شامپو و نرم‌کننده نامناسب، بیشتر اوقات نشانه‌های واضحی دارد.

 

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 90
نویسنده : admin

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 36
نویسنده : admin

داشتن موهای زیبا و درخشان از رازهای اصلی زیبایی خانم ها است. اما برای داشتن موهای ابریشمی نیازی ه شامپوهای گرانقیمت و کترفندهای عجیب آرایشگرها ندارید. حتی سلبریتی های هالیوودی نیز برای داشتن موهای زیبا از روش های خانگی استفاده می کنند. در این مطلب روش های خانگی برای داشتن موهای ابریشمی را به شما معرفی می کنیم.

نکته مهم: آب داغ استفاده نکنید

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 64
نویسنده : admin

موهایی به نرمی ابریشم داشته باشید
برای جلوگیری از وز شدن موها و داشتن موهای ابریشمی زیبا که نورخورشید را منعکس کند چه کنیم؟ موهای ابریشمی

آیا از همه محصولات گرانبهای مو استفاده کرده اید؟ ایا از نتایج موهای خود ناراضی هستید؟ پس این محصولات را متوقف کنید و توصیه های مارا گوش کنید.

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 31
نویسنده : admin

طرز ساخت و تهیه نرم کننده طبیعی مو در خانه
پیشنهاد استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای تقویت و زیبایی موها از قدیم تا کنون به عنوان بهترین روش ها مورد استفاده قرار گرفته. اگر شما هم موهای خشک و شکننده ای دارید با این نرم کننده های طبیعی موی سر می توانید موهایتان را تقویت و نرم کنید.نرم کننده طبیعی مو

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

زیبایی
13 نکته ای که در استفاده از نرم کننده مو باید مد نظر قرار دهید
تیم تحریریه موضوع آزاد
15563 خواننده / 6 دقیقه مطالعه / 2 سال پیشlike15K img-content
ایشــو مگ
ایشــو مگ
گزیــــده‌ تر بخوانیـــــد
دنبال کن 13 نکته ای که در استفاده از نرم کننده مو باید مد نظر قرار دهید
اختصاصی موضوع آزاد:
نرم کننده ها در صورت استفاده صحیح شما، آسیبها و گره های موهایتان را رفع کرده و آن ها را نرم و درخشان می کنند، در این مطلب می خواهیم به ارائه نظرات چند کارشناس و متخصص پوست و مو در ارتباط با نرم کننده ها و نحوه صحیح استفاده از آن ها، اشاره کنیم.

1- با توجه به نوع موهای تان نرم کننده انتخاب کنید
نرم کننده ها می توانن آسیب موها را از بین برده ، ریشه مو ها را تغذیه کنند، موجب نرمتر و لطیفتر شدن موهای شما شده و آب و انعطاف لازم را به موهایتان بدهند. اما با توجه به اینکه بافت موها و نوع نرم کننده ها هم بر این اساس متفاوت است، شما باید نوع موهای تان را در ابتدا شناسایی کنید و سپس بر آن اساس نرم کننده بخرید.

2- اگر موهای تان نازک است، از نرم کننده های حجم دهنده استفاده کنید
اگر موهای تان آنقدر نازک است که حجم آن ها کمتر دیده می شود، از نرم کننده های حجم دهنده استفاده کنید، این نرم کننده ها با مرطوب کردن و آبرسانی کافی به موها به آن ها حجم بیشتری می دهند که در انواع دیگر این ویژگی وجود ندارد.

3- اگر موهای تان فردار و مجعد است از نرم کننده های قوی تر استفاده کنید
موهای فر و مجعد به راحتی خشک می شوند و به همین دلیل به آبرسانی بیشتری نیاز دارند. شما همچنین می توانید از ماسک های درمانی و متناسب با موهای فر که روغن بیشتری دارند هم استفاده کنید. یا از روغن های طبیعی و خانگی مثل روغن زیتون یا روغن نارگیل به طور مرتب روی موهای تان استفاده کنید تا خشک نشوند.

4- اگر موهای تان وزدار است از نرم کننده های دارای روغن های طبیعی استفاده کنید
بسیاری از نرم کننده هایی که دارای عصاره زیتون و ویتامین E هستند از بلند شدن و در نتیجه وز شدن موها جلوگیری می کنند.

5- اگر موهای تان روشن یا بلوند است، از نرم کننده های مخصوص موهای رنگی استفاده کنید
این نرم کننده های دارای رنگ دانه نبوده و رنگ طبیعی موهای تان را از بین نمی برند، برای نتیجه بهتر، اجازه دهید نرم کننده چند دقیقه روی موهای تان بماند و سپس آبکشی کنید.

6- موهای رنگ شده بهتر است از نرم کننده های مختص موهای رنگ شده با خاصیت ترمیمی استفاده کنند
این نرم کننده از آسیب مواد شیمیایی به ریشه موهایتان جلوگیری کرده و اجازه نمی دهند موها درخشندگی خود را از دست بدهد، این نرم کننده ها حالتی ابریشمی به موهای شما می دهند و از مات شدن رنگ مویتان جلوگیری می کنند.

7- اگر شنا می کنید، از نرم کننده مقاوم در برابر آب استفاده کنید
نرم کننده هایی که از موهای شما در برابر آب محافظت می کنند دارای کرم مرطوب کننده ای هستند که اجازه نمی دهد چربی سر شما در اثر شستن یا زیاد در آب ماندن، از بین برود. همچنین این نرم کننده ها از آسیب کلر و در نتیجه تغییر رنگ موها جلوگیری می کنند.

8- گاهی اوقات از نرم کننده پیش از شامپو، استفاده کنید
متخصصان پیشنهاد می کنند هفته ای یک بار برای آبرسانی بیشتر به موها، نرم کننده را پیش از شامپو استفاده کنید و اجازه دهید چند دقیقه روی سرتان بماند تا مواد مغذی آن وارد منافذ پوست سرتان شود.این کار را 20 دقیقه قبل از شامپو زدن انجام دهید ، این روش برای همه انواع مو مفید است.

9- مراقب پوست سرتان باشید
برای مراقبت از پوست سر میتوانید از ماسک های نرم کننده و لایه بردار پوست سر استفاده کنید که در آن ها عصاره آلوئه ورا وجود دارد.از این محصولات باید 20 دقیقه قبل از شامپو زدن استفاده کنید و سرتان را به خوبی با آن ماساژ دهید.

10- حواستان به موخوره ها باشد
یکی از مشکلاتی که اغلب خانم ها دارند موخوره است و مهم ترین جایی که شما باید نرم کننده را روی آن استفاده کنید همین قسمت هایی پایینی موها هستند، استفاده از نرم کننده در واقع باید روی همه سر باشد اما ریشه موها آنقدر به این ماده نیاز ندارد که ساقه و انتهای موهای تان به آن نیاز دارد.

11- از شانه های بزرگ استفاده کنید
برای درخشندگی، نرمی و نتیجه بهتر زمانی که نرم کننده را روی موها قرار دهید ساقه های موها را با یک شانه بزرگ از هم باز کنید.

12- اجازه دهید کمی نرم کننده روی موها بماند
اگر میخواهید به موهای تان حالت بدهید یا آن ها را سشوار کنید، در زمان آبکشی همه نرم کننده را نشویید و اجازه دهید کمی از آن روی موهای تان بماند تا آن ها راحت تر حالت بگیرد.

13- از اسپری نرم کننده استفاده کنید
برای آن که موهای تان در معرض آلودگی های محیطی و اشعه های مضر آسیب نبیند، از اسپری های نرم کننده ای که روی آن ها UV protective نوشته شده بعد از حمام استفاده کنید. این محصولات برای موهایی که به راحتی گره می خورند بسیار مناسب است.

منبع:mozooazad.


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 44
نویسنده : admin

داشتن موهای درخشان و سالم، یکی از فاکتورهای مهم زیبایی است. خوشبختانه در سال‌های اخیر، محصولات آرایشی و بهداشتی مناسبی برای کمک به محافظت و حفظ زیبایی مو، وارد بازار شده‌اند. اما آنقدر گستره این محصولات زیاد است که ممکن است گاهی در انتخاب محصول مناسب سردرگم شویم. در این مطلب «درجه» سعی کرده‌ایم با انواع محصولات نرم‌کننده مو آشنا شویم تا انتخاب مناسبی برای مراقبت از موهایمان داشته‌ باشیم. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com