عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 10
نویسنده : admin

کچل شدن و ریز مو به صورت سکه ای در سر یکی از بدترین نوع ریزش مور در افراد است. این بیماری گاهی به ناخن و پوست بدن هم سرایت می کند.

به گزارش میزان، ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی، یک بیماری شایع با علت ناشناخته است که مشخصه آن وجود لکه‌های طاسی پراکنده، دارای مرز مشخص، بدون جوشگاه و معمولاً به شکل نامنظم بر روی پوست سر، ابروها و قسمت ریش‌دار صورت آقایان می‌باشد.

این بیماری در اغلب موارد باعث ریزش مو به شکل لکه‌های کوچکی به اندازه یک سکه می‌شود. البته در اغلب افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند، ریزش موها فقط به صورت چند لکه کوچک و محدود است، اما در بعضی از موارد هم ممکن است در حد شدیدتری باشد. حتی در بعضی از موارد این بیماری می‌تواند منجر به ریزش کامل موی سر (ریزش موی کلی یا کچلی کامل) و یا در حالت‌های خیلی پیشرفته، باعث ریزش تمام موهای سطح بدن (ریزش موی کامل بدن) شود.

 


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

بسيار اتفاق افتاده كه آرايشگر يا يكي از اعضاي خانواده يا حتي خودتان، ناگهان متوجه شده‌ايد كه قسمتي از موهاي سر، صورت، مژه‌ها يا ابروها ريخته است.

پس از مواجهه با اين نوع ريزش سكه‌اي از موي سرتان، بسيار نگران مي‌شويد، زيرا در اولين نگاه پوست براق و كچل شده ناحيه مبتلا، هيچ آثاري از مو ندارد و اين براي شما بسيار اتفاق ناگواري است. اما نگران نباشيد زيرا با كمي‌ دقت و پيگيري در اكثر موارد شاهد رشد مجدد موها همانند گذشته خواهيد بود. اما آنچه بايد بدانيد اين است كه اين نوع ريزش مو معمولا بدون درد و خارش بوده و معمولا بي‌هيچ علامتي شما متوجه پوست كاملا براق و سفيد و بدون مو مي‌شويد.

 


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

  


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 10
نویسنده : admin

در ریزش موی حاد که کمتر از 6 ماه از ریختن موها می‌گذرد، همیشه در صورت حذف عامل زمینه‌ای، به احتمال زیاد رشد دوباره موها قابل‌برگشت است.

وقتي صحبت از ريزش مو مي‌شود در بيشتر موارد به دنبال يك علت خيلي خاص يا به نوعي بيماري براي ريختن موها هستيم و شايد كمتر كسي به اين فكر كند که شاید موهايي كه مي‌ريزد به خاطر واكنش بدن به تنش‌هاي روانی باشد.

 


تاریخ : دو شنبه 17 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 


تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

اکثر افراد در بازه‌های زمانی در زندگی خود ریزش موی سررا تجربه می‌کنند، اما اگر مو‌های ریخته شده دوباره رشد نکند و مناطقی از کف سر ظاهر شود نشان دهنده وجود مشکل ریزش موی سر است و باید علت آن شناسایی شود.

ریزش موی سر به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و تفاوت‌هایی در الگوی ریزش در مردان و زنان دارد. معمولاً مردان بیشتر با ریزش موی سر مواجه هستند که حتی می‌تواند منجر به طاسی در آن‌ها شود.

 


تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
بازدید : 17
نویسنده : admin
 

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.


تاریخ : یک شنبه 16 تير 1398
بازدید : 10
نویسنده : admin

ریزش مو یا آلوپسی در بیش از ۵۰ درصد مردم در طول زندگی اتفاق می‌افتد و روند از دست دادن موی سر در مراحله مختلف آن اثراتی را بر سلامت روان افراد اعمال می‌کند؛ از سوی دیگر اکثر بیماران پیش از آن که ۵۰ درصد مو‌های یک ناحیه تحت تاثیر این عارضه قرار بگیرند متوجه پیشروی‌ آن نخواهند شد از این رو آگاهی از چرخه‌ رشد مو برای ارزیابی ریزش مو و فهم و درک این اختلال بسیار حائز اهمیت است.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com