عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 17
نویسنده : admin

تور چین، کشور چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت های تفریحی و گردشگری است. 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 20
نویسنده : admin

تور مالزی ، کشور مالزی یکی از ثروتمند ترین کشور های جنوب شرق آسیاست. کشوری که دارای جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی است. مالزی ، کشوری که هزینه مسافرت برای گردشگران آن کم و مناسب است. 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

اختلال طیف اوتیسم در سنین مختلف تغییر می‌کند و برخی نشانه‌ها در برخی کودکان زودتر و در برخی دیرتر بروز می‌کند. اما به طور معمول تاخیر در برخی از مهارت‌ها از 15 ماهگی قابل مشاهده است. هرچند علایم و شدت بیماری اوتیسم در افراد مختلف، متفاوت است، اما همه انواع اوتیسم بر توانایی برقراری ارتباط کودک با دیگران تاثیر می‌گذارد.

 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

وقتي كه در حمام موهاي‌تان را مي‌شوييد و متوجه ريزش زياد موها مي‌شويد، شايد اولين چيزي كه به ذهن‌تان خطور مي‌كند، عوض كردن شامپو‌هاي‌تان باشد و وقتي از حمام خارج مي‌شويد و موهاي‌تان را خشك كرده و شانه مي‌زنيد و باز هم شاهد ريزش شديد آنها هستيد، مصمم مي‌شويد كه شامپوي‌تان را عوض كنيد.

yektanet.com
yektanet.com
تقريباً بيشتر مردم مثل شما فكر مي‌كنند و در چنين مواقعي به فكر تغيير شامپوي مورد استفاده‌شان مي‌افتند و فقط برخي مي‌دانند كه شامپو تأثير بسيار اندكي در ريزش موهاي سر دارد. انواع مختلفي از شامپوها در سطح جهان توليد و به مردم عرضه مي‌شوند. اگر به دنبال يافتن شامپويي مناسب براي موهاي‌تان هستيد، راه‌هاي ساده‌اي براي اينكار وجود دارد.


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 29
نویسنده : admin

 تور دبی ، شاید شما یک بار به دبی سفر کرده باشید، سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به این شهر زیبا همراه باتور سفر می کنند؛ اما اگر تاکنون به این شهر بزرگ گردشگری که مرکز تجاری غرب آسیا است نرفته‌اید، ما آنرا به شما پیشنهاد می کنیم.


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

شامپو ضد ریزش مو یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که برای انتخاب آن باید به خوبی راجع به آن تحقیق کنید. نباید بدون تحقیق و پرس و جو از شامپویی استفاده نمایید که مناسب پوست و موی شما نیست. از این رو بهتر است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با محصولات بسیار خوب، برای موهای خود آشنا شوید.
نسل‌های جدید شامپو ضد ریزش مو، اساساً برای بیشتر انواع ریزش‌های مو طراحی شده‌اند که عموما در ترکیبات خود، از عصاره‌های گیاهی مختلف و یا مواد شیمیایی مفید نیز استفاده کرده اند. البته در این مقاله به معرفی شامپوهای گیاهی ضد ریزش مو می پردازیم تا با استفاده از آن ها هم مشکل ریزش مو برطرف شود و هم آسیب جانبی کمتری را متحمل شوید. برای خرید شامپوهای ضد ریزش مو می توانید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو دیدن نمایید.

 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

تور تایلند این فرصت را به شما می دهد که با قطب گردشگری جهان آشنا شوید. تور تایلند همچنین شما را با فرهنگ، فستیوال های باشکوه، غذاهای خاص آنجا آشنا می کند و سفر خوب وبه یاد ماندنی را برای شما به رقم خواهد زد. 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

تنها شما نیستید که ریزش مو را تجربه می کنید بلکه اکثر زنان چنین اختلالی را تجربه کرده اند. کم شدن مو در زنان به دلایل متفاوتی اتفاق می افتد ولی بحث جدی در این رابطه -حداقل در مورد زنان – صورت نگرفته است در بسیاری از موارد دلایل ریزش مو قابل تشخیص و درمان است. بنابر این اجازه دهید ابتدا بعضی از فاکتورهای رایج که باعث ریزش مو می شود را بیان کنیم.

۱- کمبود آهن: فقر آهن -در صورت داشتن یا نداشتن آنمی- می تواند منجر به ریزش مو شود. ولی بهتر است قبل از اینکه خودسرانه از قرص های آهن مکمل استفاده کنید با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید تا از در صورت تشخیص نیاز توسط پزشک از مکمل ها استفاده کنید. زیرا آهن بیش از اندازه در بدن نیز منجر به بروز بعضی مشکلات می شود.


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 24
نویسنده : admin

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند. 


تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 34
نویسنده : admin

همین حالا نگاهی به موهای خود بیاندازید و ببینید که در چه وضعیتی هستند. خشک، وز و کمی بی حال به نظر می رسند؟ یا حس می کنید بخشی از موها خراب شده اند و نیاز به ترمیم اساسی دارند؟ یکی از عمده ترین مشکلات موهای آسیب دیده از بین رفتن پروتئین آن است. باید بدانید که 90 درصد موهای شما از پروتئین ساخته شده است و در بسیاری از خانم‌ها و آقایان به دلیل حالت دادن مو و استفاده مختلف از مواد شیمیایی و دستگاه های حرارت دهنده، سطح پروتئین طبیعی مو کاهش می‌یابد. موی آسیب دیده با دکلره هم از شایع ترین دغدغه خانم ها به شمار می‌رود.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com