عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 تير 1398
بازدید : 32
نویسنده : admin

سفر به ارمنستان سفر به سرزمینی است که طیف وسیعی از دیدنی های طبیعی، مراکز تفریحی، سازه های قدیمی و آثار باستانی زیادی را دارا است که، روز های خوب و شادی را برای شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهید شد .


تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

تغییرات ژن، یکی از دلایل ابتلا به اوتیسم است... سن بالای والدین بخصوص پدر، خونریزی، استفاده از داروهای روان درمانی در دوران بارداری، کمبود ویتامین دی و تبخال تناسلی نیز می تواند از علل پر خطر باشد...


علت اصلی اوتیسم چیست؟ آیا ژنتیکی است؟

تحقیقات گسترده ای در زمینه شناسایی علت اصلی اوتیسم صورت گرفته است.

برخی تحقیقات بی نظمی هایی را در مناطقی از مغز این افراد یافته اند.

برخی حاکی از وجود مقدارغیرعادی سروتونین و سایر انتقال دهنده های عصبی در مغز است.

 


تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 30
نویسنده : admin

 

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟


تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

اگر شما از جمله کسانی هستید که از موهای خشک و آسیب دیده رنج می برید، احتمالا تاکنون حس کرده اید که برگرداندن رطوبت به مو و لطیف شدن دوباره آن ها، ممکن است کاری غیر ممکن باشد. اما همیشه به همین منوال نبوده و برای برگرداندن رطوبت کافی به موهایتان، راهکارهایی وجود دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین شامپو برای موهای خشک را معرفی کرده و به بررسی آن ها بپردازیم. این شامپوها تاکنون تست های مختلفی را پشت سر گذاشته و بر اساس جدیدترین تحقیقات و تجربه افرادی که از آن ها استفاده کرده اند، لیست شده اند.

 


تاریخ : دو شنبه 10 تير 1398
بازدید : 44
نویسنده : admin

لوله های برق برای محافظت و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر سیم کشی در واحدهای صنعتی به کار میرود که اجرای آن میتواند به صورت داخلی و یا سطحی انجام گیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، باعث شده  تا لوله های برق مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیرد.


تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1398
بازدید : 44
نویسنده : admin

چيزي به عنوان بهترين شامپو وجود ندارد. اغلب شامپوها اثر پاک‌کنندگي رضايت‌بخشي دارند و قيمتي که شما براي شامپو پرداخت مي‌کنيد، موضوع سليقه شخصي است و لزومي‌ندارد براي به دست آوردن شامپوي خوب، پول زيادي خرج کنيد. به اين معنا که الزاما شامپوي گران معيار خوب بودن آن نيست.

 

همه شامپوها حاوي ترکيبات سورفاکتانت هستند و عمل نظافت و زدودن چربي و چرک و ساير زوايد روي مو را انجام مي‌دهند که اين مواد همراه با کف در موقع آبکشي از بين مي‌رود.

 

 

آيا استفاده مكرر از شامپو موجب كدر شدن و آسيب ديدن مو مي‌شود؟

 

استفاده از شامپوهاي نامناسب و عدم به كارگيري روش صحيح استفاده از شامپو باعث كدورت و آسيب‌ديدگي موها مي‌گردد. در صورتي كه شامپوي مناسب موي خود پيدا نموده و روش صحيح شامپوكردن و خشك كردن مو را ياد گرفته‌ايد، مي‌توانيد با خيال آسوده موي خود را هر روز يا چند بار در روز شستشو دهيد.

 

 

 


تاریخ : پنج شنبه 6 تير 1398
بازدید : 43
نویسنده : admin

شهر گرگان ، در استان گلستان قرار دارد و مرکز این استان است. گرگان شهری توریستی است که در همه ی فصل های سال به خصوص تابستان مورد توجه گردشگراناست. این شهر طبیعت فوق العاده ای دارد و آب و هوای آن به دلیل قرارگیری بین کوه و دریا از خوش آب و هوا ترین مناطق ایران است و کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی دارند


تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

موی سر است و باید علت آن شناسایی شود.

ریزش موی سر به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و تفاوت‌هایی در الگوی ریزش در مردان و زنان دارد. معمولاً مردان بیشتر با ریزش موی سر مواجه هستند که حتی می‌تواند منجر به طاسی در آن‌ها شود.

 


تاریخ : دو شنبه 3 تير 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

بک لینک لینک یک وب سایت از یک وب سایت دیگر است. پیوندهای پشتیبان میتوانند تاثیر بزرگی روی نتایج وبسایت در نتایج موتور جستجو داشته باشند. موتورهای جستجو محاسبه رتبه بندی از عوامل متعددی  برای نمایش نتایج جستجو استفاده میکنند.هیچ کس نمی داند که موتورهای جستجو چه مقدار وزن را در هنگام فهرست نتایج به لینک ها می دهند، با این حال آنچه که ما برای اطمینان می دانیم این است که آنها بسیار مهم هستند. امروزه خرید بک لینک طبیعی برای بهبود رتبه بندی سایت طرفداران زیادی دارد.

 


تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 39
نویسنده : admin

نکات قابل توجه قبل از خرید شامپو ضدریزش
3 چیز که قبل از خرید شامپوی جلوگیری از ریزش مو باید بدانید :

- اگر شامپویی دارید که موثر است آن را عوض نکنید. به دنبال محصولاتی باشید که دارای بازخورد مثبت زیادی هستند. بیشتر شامپو هایی که ادعا می کنند ریزش مو را متوقف کنند و باعث رشد موهای جدید می شوند، روغن مار دارند.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com