عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 47
نویسنده : admin

با رشد وپیشرفت علم در حوزه کشاورزی ، این رشته در دانشگاه ها  دارای زیر شاخه های متعدد است،اگر بخواهیم به طور کلی تعریفی از کشاورزی داشته بایم می توان گفت : هر گونه فعالیتی که در راستای تولید مواد غذایی و کالا از طریق زراعت،دام داری و جنگل داری انجام می شود. 


تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 43
نویسنده : admin

شاید شما هم نام کراتینه کردن مو را به عنوان راهی نیمه دائم برای صاف و براق شدن مو ها و خلاص شدن از وز آنها شنیده باشید.

علاوه بر اهمیت سالن و تخصص فردی که برای شما کراتین را انجام می دهد و کیفیت مواد کراتینه، مسئله بسیار مهم در کسب نتایج رضایت بخش و ماندگاری حالت مو، مراقبت های بعد از کراتبن کردن موهاست.

 


تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

 

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 


تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 43
نویسنده : admin

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.


تاریخ : یک شنبه 2 تير 1398
بازدید : 37
نویسنده : admin

ریزش مو با شامپو متوقف می شود؟
دکتر شیلا معصومی متخصص پوست و مو گفت:در شامپوها معمولا مواد آنیونی و کاتیونی را طوری ترکیب می کنند که میزان چربی زدایی آنها فرق کند و برای انواع موهای خشک و معمولی استفاده شود. 

 


تاریخ : چهار شنبه 29 خرداد 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

در این مقاله میخواهیم به شما توضیحاتی راجع به شامپو بدون سولفات و تعداد 11 شامپوی بدون سولفات را معرفی کنیم.

سولفات موجود در شامپو های صنعتی را به اختصار SLS نیز میگویند . از سولفات برای ایجاد کف و حباب استفاده میشود .

در بسیاری از شوینده های صنعتی همانند صابون ، شامپو ، مایع دستشویی و … از سولفات استفاده میشود .

سولفات به دلیل ارزانی و ایجاد کف مناسب در این شوینده ها استفاده میگردد .

 


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 61
نویسنده : admin

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 61
نویسنده : admin

پکیچ دستگاهی است که به جای موتورخانه های قدیمی استفاده می شوند و آب گرم مورد نیاز منزل و سیستم گرمایش منزل را تامین می کند .از مزایای این دستگاه، ایمنی بالا و اشغال فضای کم و همچنین مصرف بهینه سوخت ،می توان نام برد.


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

چند کاربرد جالب شامپوهای تاریخ مصرف گذشته که پیشنهاد می کنیم بدانید
اگر شامپو یا نرم کننده مویی دارید که تاریخ مصرفش گذشته یا از آن رضایت نداشته اید، به جای دور انداختنش می توانید از آن استفاده های دیگری کنید. همراه ما باشید تا با کاربردهای جالب شامپو آشنا شوید.شامپو

28 کاربرد جالب شامپوهای تاریخ مصرف گذشته در خانه داری
پاک کردن چرم
کت چرم، کیف یا کاناپه چرم دارید و واکس مخصوص برق انداختن و پاک کردن آن را تمام کرده اید؟! اصلا نگران نباشید، چون نیازی هم به آن نیست. کمی شامپو بچه یا حتی شامپوی معمولی روی یک پارچه بریزید و روی چرم بکشید. چرم شما تمیز و براق می شود.

برق انداختن شیرآلات
بعد از هر بار حمام لیف شامپویی خود را به شیرآلات بکشید و آب بکشید. این کار باعث تمیزی و درخشندگی شیر می شود.

پاک کردن سطوح
برای پاک کردن سطوح توالت و حمام الزاما نیاز به کف شوی ندارید. می توانید از شامپو که با کمی بی کربنات سود مخلوط شده نیز برای پاک کردن دستشویی استفاده کنید.

شستن بدن
اگر شامپویی که خریده اید با موهای شما سازگار نیست و به کاهش چربی سر کمک نمی کند یا باعث ریزش مو شده از آن برای شستشوی بدن استفاده کنید.

شستشوی لباس های زیر یا حساس
برای شستشوی لباس ها با بافت و جنس خاص یا لباس های زیر دنبال شوینده های ملایم نباشید. شامپو بهترین شوینده در دسترس است که نه تن ها آسیبی به بافت پارچه نمی رساند بلکه آن را ملایم و لطیف خواهد کرد.

 منبع:namnak.


تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

آکاایران: معرفی بهترین شامپو نرم کننده مو موجود در بازار ایران , توصیه های مهم برای داشتن موی نرم و لطیف , نرم کردن مو در خانه با مواد طبیعی و سالم
اصولا زمانی که شما می خواهید موهایتان را نرم و مرتب کنید و از گره خوردن آن جلوگیری کنید و یک حالت پف دار زیبا به آن بدهید سراغ انواع نرم کننده هایی که توانایی انجام همه این کارها را به صورت همزمان دارند می روید.این نرم کننده ها علاوه بر انجام کارهای گفته شده باعث درخشندگی و زیبایی و همچنین مقاومت بیشتر موها می شوند
نرم کننده چیست

آکاایران: معرفی بهترین نرم کننده مو + راز لطیف کردن انواع موها

همچنین بخوانید :
بهترین روش خشک کردن موها
در حالت عادی موها دارای بار منفی هستند که به هم میچسبند و بدحالت می شوند لذا نرم کننده ها را توسط ماده هایی می سازند که در ساختارشان بار مثبت دارند و باعث خنثی شدن بار موها می شوند و در نتیجه موها صاف و درخشنده و حالت پذیر تر می شود که برای شانه زدن و حالت دادن آن نیازی نیست موها را مرطوب کنید یا از مواد اضافی استفاده کنید.

پس از استفاده از این نرم کننده ها موهایتان دچار گره خوردگی نمی شوند.در صورتی که موهایی زبر ، فر و یا آسیب دیده دارید که پس از حمام رفتن به سختی حالت می گیرد و حالتی وز به خود می گیرد لازم است که از از نرم کننده ای مناسب استفاده کنید
چگونه از نرم کننده ها استفاده کنیم

برای استفاده از این نرم کننده ها ابتدا موهایتان را با شامپو مناسب حالت موهایتان شستشو دهید و به خوبی و با حوصله آن را آبکشی کنید تا در هیچ قسمتی از ساقه و انتهای موها اثری از شامپو باقی نماند سپس حدود نصف قاشق غذاخوری از نرم کننده را کف دستتان بریزید و کف هر دو دستتان را کاملا به آن آغشته کنید و سعی کنید تمام قسمت های موهایتان را نرم کننده بمالید و به مدت حدود دو دقیقه آن را کاملا ماساژ دهید و پس از آن با آب کاملا شستشو دهید .

منبع:.akaup


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان vers و آدرس verst.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com